Extra panenský olivový olej je základním kamenem klasické diety

0
2694

Chcete změnit svůj život od základů a zkusit jiný styl stravování, protože na něj slyšíte vlastně jen samou chválu? Tendence, které jsou do naší kuchyně z oblastí kolem Středozemního moře, jsou rozhodně pozitivní. Nejde jen o životní přístup, ale také o to, co jíte. Bez sladkostí, rafinovaně skrytého cukru a kalorií navíc. Zapojte tuky, které jsou v oříšcích a olivách, můžete dát šanci třeba i lněnému oleji, jenž také příjemně pohladí zažívání. Cílem je cítit se dobře, tedy konec přejídání a šance, kterou dostanou vaši noví nejlepší přátelé, ovoce a zelenina.

Pár kapek ráno na lžičku je základ

Začněte každý den pěkně s úsměvem! Středomořská dieta nepracuje s tématy jako odříkání, pocit prázdného žaludku a konec všech tuků v dohledu. Není tedy obecně považována za přísnou, je naprosto odlišná od té, co jste možná drželi před lety a neuspěli. Bude vás totiž bavit od samého začátku. A vlastně to, přísně vzato, ani dieta není. Jde o soubor návyků, s nimiž se budete cítit lépe a s trochou snahy, tedy s pohybem a vytrvalostí, můžete i shodit přebytečná kila. Proč se trápit tím, že něco vysloveně nesmíte? Pozitivní motivace je rozhodně lepší a vydrží mnohem déle než systém, v němž dominují zákazy a dietním hříchem je ve finále i malá hrst oříšků.

Extra panenský olivový olej můžete zapojit hned od rána, stačí pár kapek, které zapijete vodou s citronovou šťávou. A den odstartuje veseleji, protože onen pozitivní vliv na trávení je prakticky okamžitý. Vyberte si mezi kvalitou z Itálie, Španělska nebo Řecka, zajímavou chuť ve svých produktech přináší také istrijské olivové háje. Prospěšné antioxidanty, to je téma, kterým se naše společnost zabývá už roky. Pokud jste slyšeli o polyfenolech, jistě tušíte, co si pod nimi představit. Jedním z nich je například hydroxytyrosol, středomořský olej z oliv obsahuje běžně ještě dobrých dvacet dalších. Potěší srdce a cévy, mohou se podílet na snížení cholesterolu. Vlastně reputace na jedničku, že?