Jak si zařídit domácí pracovnu?

0
3585


Jelikož se od doby, co začal koronavirus, leccos změnilo, tak vás jistě nepřekvapí téma, kterému se dnes budeme věnovat. Stále více lidí upřednostňuje práci ze svého domova, neboli homeoffice, přitom ale sami netuší, že na to je potřeba jedna důležitá věc – prostor. A ne ledajaký, ale přesně vyhrazený speciální prostor, který bude určen primárně pracovní náplni. Jak jej zařídit a na co si dát pozor? Pojďme se na domácí pracovnu zaměřit společně.

1. Úložný prostor

Jelikož se jedná o kancelář, ve které si potřebujete bezpečně uložit všechny dokumenty, aby vám například děti omylem nezaložili důležitý papír, je dobré si na to vyhradit místo. Komoda se šuplíky je ideální variantou, jelikož vám poslouží jako úložný prostor a navíc i jako organizér. Každý šuplík bude sloužit jinému účelu a vy tak budete mít vše lehce roztřízeno. Barevné provedení je nejlepší volit neutrální, třeba oblíbené bílé komody vytvoří v interiéru atmosféru ideální pro soustředění.


Do každé pracovny patří i kvalitní osvětlení. Vsaďte na kvalitní závěsné svítidlo.


2. Pracovní plocha

Dalším důležitým nábytkem, který si je potřeba pořídit, je pracovní stůl. Na něj si dáte svůj počítač, tiskárnu a ostatní vybavení, které potřebujete k práci. Pak už stačí pouze pohodlná židle. Je velice důležitá správná volba, jelikož na ni budete trávit mnoho svého času. Investice je zde neodkladná. Nepoužívejte židle jídelní či křesla, vaše záda vám v budoucnu poděkují.

3. Dekorace

Sice se stále bavíme o domácí kanceláři, ale neměli bychom ani zapomenout na část domácí. Je to stále část našeho domova, proto dekorace, které zjemní a zútulní místnost je tzv. must have. Koberce, obrazy, závěsy a jiné vám napomůžou ke splnění onoho úkolu.